2025 © Odborné ocenenie nehnuteľností. Všetky práva vyhradené.
Všeobecné obchodné podmienky Ι GDPR
Všeobecné obchodné podmienky
Článok 1
Všeobecné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi Poskytovateľom elektronických služieb a príjemcom elektronických služieb a sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy o poskytnutí elektronických služieb.
Poskytovateľom je spoločnosť LMS SK s.r.o., so sídlom Šikmá 13, IČO: 51080250037 , zapísaná Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 122349/B, e-mail: odborneocenenie@gmail.com, telefónne číslo 0911662958 (ďalej len „Poskytovateľ“ alebo „Dodávateľ“).
Objednávateľom elektronických služieb je fyzická osoba alebo právnická osoba ako príjemca elektronických služieb, ktorá využíva elektronické služby výhradne na účel podnikania alebo súkromné účely ako spotrebiteľ (ďalej len „Objednávateľ“).
Elektronické služby sú služby poskytované prostredníctvom internetového portálu www.cenarealit.sk alebo jeho jazykových mutácií (ďalej len „internetový portál“), ktorého je Poskytovateľ prevádzkovateľom (ďalej len „Služby“).
Zmluva o poskytnutí elektronických služieb je Zmluva, ktorej predmetom je poskytovanie služieb a ktorá je uzavretá elektronickými prostriedkami na diaľku medzi Poskytovateľom a Objednávateľom v súlade s Článkom 2 VOP (ďalej len „Zmluva o poskytnutí služieb“ alebo len „Zmluva“). Zmluvou podľa týchto VOP sa rozumie aj Zmluva o poskytovaní služieb, ktorá nie je uzavretá na diaľku.
Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia.
Článok 2
Objednávka a uzavretie Zmluvy o poskytnutí služieb
Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Objednávateľom vzniká momentom odoslania Objednávky uskutočnenej Objednávateľom prostredníctvom internetového portálu použitím príslušného pokynu Objednaj resp. tlačidla označujúceho úkon Objednania, s výnimkou pokynu resp. tlačidla „nezáväzná Objednávka“ alebo iného označenia nezáväznosti úkonu, za podmienok riadneho, pravdivého a úplného uvedenia všetkých údajov v Objednávke, vyžadovaných internetovým portálom (v príslušnom formulári) a úhradou príslušnej ceny za službu; V prípade, ak aj neboli všetky údaje uvedené Objednávateľom riadne a úplne, je Poskytovateľ oprávnený považovať takúto Objednávku za riadne uskutočnenú, ak ju potvrdí.
Zmluvný vzťah tiež vzniká úhradou príslušnej ceny za službu v prípade, ak nebola Objednávka odoslaná prostredníctvom internetového portálu ale inými elektronickými prostriedkami prípadne ak bola Objednávka doručená Poskytovateľovi v písomnej podobe. Podmienkou je riadne, pravdivé a úplne uvedenie všetkých údajov vyžadovaných internetovým portálom (v príslušnom formulári) alebo vyžadovaných iným formulárom odoslaným Objednávateľovi emailom, inými elektronickými prostriedkami (ďalej spoločne len „email“) alebo inak doručeným. V prípade, ak aj neboli všetky údaje uvedené
Neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy medzi Poskytovateľom a Objednávateľom sú tieto VOP platné v čase odoslania Objednávky alebo v čase ich odoslania Objednávateľovi prostredníctvom emailu (ak nejde o odoslanie Objednávky prostredníctvom internetového portálu) alebo v čase, kedy sa s nimi Objednávateľ preukázateľne oboznámil pri Objednávaní služby.
Nezáväzná Objednávka alebo obdobná forma kontaktovania Poskytovateľa Objednávateľom sa považuje iba za žiadosť o zaslanie informácií o poskytovaných službách.
Uzavretie Zmluvy medzi Poskytovateľom a Objednávateľom potvrdí Poskytovateľ akceptačným emailom.
Článok 3
Platobné podmienky
Ceny Služieb sú uvedené na stránke www.cenarealit.sk.
Cena Služieb sa uhrádza vopred na základe faktúry alebo vygenerovaných nezameniteľných platobných informácii.
Nakoľko Dodávateľ nie je platcom DPH cena sa vždy uvádza bez dane z pridanej hodnoty. Objednávateľ súhlasí s vydaním a zaslaním elektronickej faktúry.
V prípade, že sa pri niektorej Službe vyskytne cena, ktorá je evidentne chybná (napr. cena 0 euro alebo 1 euro a pod.), Dodávateľ nemá povinnosť poskytnúť Službu za chybnú cenu.
V takomto prípade Dodávateľ môže Objednávateľovi ponúknuť poskytnutie Služby za riadnu cenu. Ak Objednávateľ s riadnou cenou nesúhlasí, môže od Zmluvy o poskytnutí Služby odstúpiť.
Dodávateľ si vyhradzuje právo jednostranne upraviť ceny Služieb, ktoré sú uverejnené na stránke www.cenarealit.sk s tým, že nové ceny Služieb sú platné dňom ich zverejnenia na stránke www.cenarealit.sk. Takáto úprava cien sa nevzťahuje na Služby, ktoré boli Objednané pred zmenou.
Článok 4
Odstúpenie do Zmluvy o poskytnutí Služby
Ak nie je s klientom písomne dohodnuté alebo v týchto VOP uvedené inak, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytnutí Služby bez uvedenia dôvodu, alebo z akéhokoľvek dôvodu kedykoľvek po jej vzniku, avšak najneskôr do uskutočnenia služby Objednanej Objednávateľom, a to zaplatením odstupného vo výške 50% z celkovej ceny služby (vrátane poplatkov). Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy o poskytnutí Služby po úhrade
Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytnutí Služby bez uvedenia dôvodu, alebo z akéhokoľvek dôvodu, ako napríklad:
Objednávateľ uvedie nepravdivé alebo neúplné údaje v dotazníku, ktorý odoslal Dodávateľovi na jeho emailovú adresu, alebo sa ukážu ako nepravdivé alebo neúplné iné údaje, ktoré poskytol Objednávateľ Dodávateľovi, alebo
Odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí Služby sa musí uskutočniť písomne alebo elektronickou formou zaslaním emailovej správy na známu emailovú adresu druhého účastníka. V prípade odstúpenia elektronickou formou, je odstúpenie účinné dňom odoslania odstúpenia na emailovú adresu druhého účastníka.
Článok 5
Spôsob poskytnutia služby Poskytovateľom
Objednávateľ sa riadi pokynmi zverejnenými na internetovom portáli a doručenými emailom.
Poskytovateľ je povinný poskytovať služby s profesionálnou starostlivosťou a v súlade s údajmi a informáciami poskytnutými Objednávateľom prostredníctvom internetového portálu alebo inak (napr. emailom, telefonicky a pod.). Poskytovateľ nie je viazaný pokynmi Objednávateľa, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo ich obchádzajú.
Poskytovateľ je povinný informovať o všetkých dôležitých krokoch pri poskytnutí služby. Po riadnom poskytnutí služby, je Poskytovateľ povinný bezodkladne zaslať poštou kompletnú písomnú dokumentáciu Objednávateľovi. Pokiaľ sa zásielku nepodarí Objednávateľovi doručiť, uloží ju Poskytovateľ u seba a upovedomí o tom Objednávateľa emailom, čím sa považuje povinnosť podľa tohto odseku za splnenú.
Ak je pre splnenie povinností Poskytovateľa nevyhnutná súčinnosť zo strany Objednávateľa, je Objednávateľ povinný poskytnúť takúto súčinnosť bezodkladne na výzvu Poskytovateľa,
Objednávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov a informácií (vrátane dokumentov) zadaných a zaslaných prostredníctvom internetového portálu alebo inak poskytnutých Poskytovateľovi a vyhlasuje, že sú pravdivé.
Ak sa vyžaduje podpis dokumentu, zaväzuje sa Objednávateľ podpísať takýto dokument vlastnoručne. Pokiaľ osoba oprávnená podpísať predmetný dokument nie je totožná s Objednávateľom, zaväzuje sa Objednávateľ zabezpečiť vlastnoručný podpis oprávnenej osoby.
Objednávateľ súhlasí s doručovaním noviniek a/alebo marketingových informácii prostredníctvom emailu na ním zadanú emailovú adresu uvedenú v Objednávke. Tento súhlas môže emailom na adrese info@cenarealit.sk kedykoľvek odvolať.
Objednávateľ súhlasí s uvedením a zverejnením jeho obchodného mena alebo obchodného mena spoločnosti ktorej založenie alebo zmeny Objednal a názov obce, v ktorej majú sídlo, v referenciách Poskytovateľa (to zn. subjekty, ktoré využili služby Poskytovateľa) na internete alebo v inak. Tento súhlas môže emailom na adrese info@cenarealit.sk kedykoľvek odvolať.
Poskytovateľ je oprávnený poskytovať služby aj prostredníctvom tretej osoby.
Objednávateľ nie je oprávnený vykonávať bez súhlasu Poskytovateľa zmeny v dokumentácii Poskytnutej Poskytovateľom.
Článok 6
Čas dodania služby
Všeobecná dodacia lehota Objednanej služby je 5 pracovných dní, pokiaľ nie je na internetovom portáli uvedené inak. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia kompletných a správnych informácií, údajov a platných a podpísaných dokumentov (listín) zo strany Objednávateľa Poskytovateľovi potrebných pre poskytnutie služby.
Dodacia lehota sa predlžuje o dobu, po ktorú je Objednávateľ v omeškaní s poskytnutím súčinnosti a/alebo so splnením svojich povinností.
Poskytovateľ si ďalej vyhradzuje právo predĺžiť termín dodania služby Objednávateľovi v závislosti od množstva prijatých Objednávok tretích osôb v relevantnom období. O tejto skutočnosti je Poskytovateľ povinný Objednávateľa bezodkladne informovať. V prípade ak Objednávateľ nebude mať záujem na poskytnutí služby v neskoršom termíne, je oprávnený jednostranne zrušiť Zmluvu. Povinnosť uhradiť odstupné sa na Objednávateľa v tomto prípade nevzťahuje.
Článok 7
Zodpovednosť
Dodávateľ prostredníctvom stránky www.cenarealit.sk ani v rámci poskytovaných Služieb neposkytuje právne rady alebo služby podľa osobitných predpisov a teda nemôžu byť za také považované. Napriek tomu, že sa Dodávateľ v maximálnej miere snaží o to, aby informácie, ktoré sú obsahom stránky www.cenarealit.sk boli presné, nepreberá akúkoľvek právnu zodpovednosť za akékoľvek vyhlásenie, ktoré je na nich prezentované.
Dodávateľ nenesie voči tretím stranám zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií v súvislosti s poskytnutím Služby alebo informácii uvedených na www.cenarealit.sk.
Dodávateľ upozorňuje, že informácie uvedené na stránke www.cenarealit.sk môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia a že je oprávnený meniť rozsah poskytovaných Služieb uvedených na www.cenarealit.sk. Takáto zmena sa nevzťahuje na už doručené Objednávky.
Dodávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú Objednávateľovi najmä, nie však výlučne, ak Objednávateľ:
uviedol nepravdivé alebo neúplné údaje v dotazníku, ktorý odoslal Dodávateľovi na jeho emailovú adresu, alebo
neposkytol bezodkladne Dodávateľovi dostatočnú súčinnosť pri poskytovaní služby, alebo
akýmkoľvek spôsobom pozmenil obsah Dodávateľom poskytnutých dokumentov v súvislosti s poskytnutím Služby, alebo
neposkytol Dodávateľovi všetky potrebné dokumenty pre poskytnutie Služby v požadovanom počte, forme alebo obsahu.
Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vírusy alebo iné napadnutia počítačového systému alebo iných technických zariadení používateľov tejto stránky. Dodávateľ nezodpovedá za škody ktoré boli spôsobené chybným pripojením na www.cenarealit.sk. Ochrana počítača, prípadne údajov nachádzajúcich sa v počítači Objednávateľa zaťažuje Objednávateľa.
Článok 8
Reklamácie a odstúpenie od Zmluvy
Objednávateľ je povinný upozorniť Poskytovateľa emailom (info@cenarealit.sk) na nesúlad poskytovanej služby s tým, čo bolo predmetom jeho Objednávky bezodkladne po tom, čo nesúlad zistí.
Poskytovateľ zodpovedá za vady dodaného plnenia podľa ust. § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka. V prípade dodania chybného dokumentu Poskytovateľ na vlastné náklady bezodkladne zabezpečí jeho opravu a opakované zaslanie na e-mailovú adresu Objednávateľa, ktorú si Objednávateľ za týmto účelom určí. Za chybný dokument sa nepovažuje taký, ktorý nie je v súlade s platnou a účinnou legislatívou z dôvodu zmien prijatých po vytvorení vzoru dokumentu.
Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený uplatniť reklamáciu, sťažnosť alebo podnet osobne písomne na adrese sídla Poskytovateľa alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese Poskytovateľa uvedenej v týchto podmienkach používania portálu www.cenarealit.sk. Poskytovateľ určí spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 18 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitých prípadoch do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nebude trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Spotrebiteľ má v prípade spotrebiteľskej Zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho právo odstúpiť od Zmluvy do 14 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od Zmluvy, ak poskytovanie služby podľa Zmluvy začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa ihneď po uzatvorení Zmluvy a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Ak spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy, v ktorej urobil vyhlásenie podľa predchádzajúcej vety, spotrebiteľ je povinný uhradiť Dodávateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, v ktorej uskutočnil vyhlásenie podľa druhej vety tohto bodu týchto podmienok, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby podľa Zmluvy.
Právo na odstúpenie od Zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až i) zákona č.102/2014. Z.z.
Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, vyhlasuje, že súhlasí s tým, aby sa poskytovanie služby podľa Zmluvy začalo ihneď po uzatvorení Zmluvy (resp. súčasne s uzatvorením Zmluvy) a že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Používateľ týmto dáva Prevádzkovateľovi výslovný súhlas, aby začal s poskytovaním služby ihneď po uzavretí Zmluvy, a to ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy.
Objednávateľ berie na vedomie, že k úplnému poskytnutiu služby podľa Zmluvy dochádza okamihom odoslania dokumentu v elektronickej forme Objednávateľovi.
Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, má právo na odstúpenie od Zmluvy v prípade, ak Prevádzkovateľovi márne uplynie lehota na vybavenie reklamácie Používateľa.
V prípade ak spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy, predmetom ktorej bolo dodanie tovaru, znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru a v prípade odstúpenia od tejto Zmluvy uzatvorenej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, môže podať návrh na riešenie alternatívneho riešenia sporu s Prevádzkovateľom aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov, ktorú zabezpečuje Európska komisia, dostupnej na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Sťažnosť môže spotrebiteľ podať prostredníctvom platformy riešenia sporov online. Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez vysokých finančných výdavkov.
Akékoľvek svoje práva a nároky si Objednávateľ v postavení spotrebiteľa môže voči Poskytovateľovi uplatňovať aj v rámci alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle a za podmienok zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Okrem toho, Objednávateľ môže uviesť svoj názor Poskytovateľovi prostredníctvom tzv. feedback dotazníku alebo feedback emailu: info@cenarealit.sk, ktorý Poskytovateľ zasiela spravidla po poskytnutí služby.
V prípade ak vôbec nedošlo k vypracovanie "Odborného ocenenia nehnuteľnosti" alebo z dôvodu porušenia povinnosti na strane Poskytovateľa, zaväzuje sa Poskytovateľ vrátiť Objednávateľovi celú sumu, ktorú Objednávateľ Poskytovateľovi uhradil.
Článok 9
Ceny
Ceny za služby sa spravujú aktuálnym cenníkom uvedeným na portáli v čase Objednania služby a považujú sa za Zmluvné ceny.
Poskytovateľ sa môže rozhodnúť, že do ceny zahrnie aj niektoré hotové výdavky – o tejto skutočnosti bude Objednávateľa informovať emailom alebo na internetovom portáli.
Poskytovateľ je oprávnený meniť ceny služieb uverejnením nových cien na internetovom portáli. Tieto nové ceny sa nevzťahujú na služby, ktoré už boli Objednané.
Článok 10
Komunikácia
Objednávateľ súhlasí s komunikáciou najmä prostredníctvom emailovej adresy, telefónneho čísla a poštovej adresy, ktoré poskytne Poskytovateľovi. V prípade, ak dôjde k zmene týchto údajov, je Objednávateľ povinný oznámiť ich Poskytovateľovi. Do momentu oznámenia uvedenej zmeny je pre komunikáciu platný pôvodný údaj.
Informácia alebo listina doručovaná emailom sa považuje za doručenú dňom jej odoslania. Poskytovateľ aj Objednávateľ sú z tohto dôvodu povinní denne kontrolovať obsah svojho emailového konta.
Poskytovateľ bude zasielať dokumenty vo formáte Microsoft Word (*.DOC alebo *.DOCX) alebo v inom bežnom formáte (*.rtf alebo *.pdf). Na tento účel sú Poskytovateľ aj Objednávateľ povinní zabezpečiť aby ich emailové kontá a softwarové a hardwarové vybavenie počítača umožňovalo prijímať a čítať súbory v uvedených formátoch.
Článok 12
Záverečné ustanovenia
Pri používaní stránky www.cenyrealit.sk sa od Objednávateľa očakáva znalosť technických možností internetu.
Dodávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek tieto VOP zmeniť alebo doplniť. Zmeny alebo doplnky týchto VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.cenyrealit.sk.
V prípade odchýlnej písomnej dohody od niektorých ustanovení VOP medzi Objednávateľom a Dodávateľom má prednosť osobitná dohoda.
Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Zmluvnými stranami z právnych vzťahov na základe Zmluvy alebo súvisiacich zmlúv vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto Zmluvy, budú Zmluvné strany riešiť prednostne formou dohody.
Používateľ tejto stránky používaním stránky www.odborneocenenie.sk alebo zaslaním elektronickej Objednávky z tejto stránky (Objednávateľ) vyhlasuje, že sa s týmito VOP oboznámil, porozumel ich obsahu a súhlasí s týmito VOP v celom rozsahu a bez výhrad.
Vzťahy medzi Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sú upravené príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník a zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode.
Kontaktné údaje Dodávateľa LMS SK s.r.o., so sídlom Šikmá 13, IČO: 51080250037 , zapísaná Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 122349/B, e-mail: odborneocenenie@gmail.com, telefónne číslo 0911662958.